نوشته جداگانه

جزوه آموزشی بهائیت سند نفوذ و حمایت غرب

بسم الله الرحمن الرحیم 

جزوه  آموزشی بهائیت سند نفوذ و حمایت غرب

کاری از واحد پژوهش های مجمع رهروان ولایت

 

  قَفَ دُونِ رایکَ فی الحیوهٍ مُجاهِداً اِنَّ الحیوهٍ عَقیدَهُ وَ جَهادْ

امام خمینی (ره)

 بترسید از بهائیان و عمال صهیونیسم ،

یک جانورهائی هستند اینها.

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 هر کس در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند ، از یک انحرافی جلوگیری کند ، از یک سوء فهمی مانع شود ، چون در مقابله با دشمن است ، جهاد است.                                                 

مقدمه…

   الحَمدُ للهِ وَ سَلامُ علی عِبادِه الذینَ اَصْطَفی

مهدویت همواره از مسائل مهم اعتقادی در حوضه معارف اسلام بوده وخواهد بود . طمع یا کج فهمی نسبت به  این جایگاه رفیع موجب بعضی آسیب ها شده که مهمترین آنها مدعیان دروغین    ( بابیت ،مهدویت وشیخیه ) می باشد . با تحقیق بیشتر در این فرقه های انحرافی در می یابیم که در سالهای اخیر عده زیادی از جمله جوانان ما را منحرف و گمراه نموده و تا آنجا پیش رفته که نقش بازوی ( طاغوت) و قدرت های شرق و غرب را بازی کرده اند . در این میان که تبلیغ  فرقه هایی چون بهائیت، بابیت وصوفیه آسیب های جدی  را بر پیکره تشیع وارد ساخته ، مسئله ای که مقابله فرهنگی با آنها را دشوار ساخته است نیاز به صرف هزینه های فراوان و تحقیق و      پژوهش های تخصصی است. از این رو تصمیم به تدوین و انتشار جزوه ای از اعتقادات، احکام، سیاست ها و به طور کلی تاریخچه ای ازفرقه ضاله  بهائیت گرفتیم تا با انجام تکلیف شرعی خود مانعی شویم برای ترویج خواسته های اعتقادی فرقه های منحرف. امید است خوانندگان عزیز با مطالعه این جزوه که به کوچکترین فعالیت های بهائیت نیز توجه شده و شرح حال آنها از ابتدا شکلگیری تا حال را باز گو می کند به توطئه های دشمن پی برده و مانع آنها شوند.

( الا که روح دعایی    خدا کند که بیایی )

مقدمه از( ا- ش) ذی الحجه ۱۴۲۹(ه . ق )

زمینه های پیدایش بهائیت در دوران قاجار :

برای شروع لازم  است به وضعیت اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی زمان ظهور بهائیت در دوره قاجار نگاهی بیندازیم.

الف) وضعیت اجتماعی : در آن زمان نود در صد مردم بی سواد و بقیه کم سواد یا تحصیل کرده ولی از خانواده اشراف بودند .  در این زمان خرافات در کشور بسیار رواج داشت و با دین آمیخته شده بود و وضع ناهنجار جامعه نیز به آن دامن می زد . وضع اقتصاد شکاف عمیقی بین توده مردم ایجاد و آنها را به دو دسته ی فقیر به تمام معنی و غنی به تمام کلام تقسیم کرده بود .

ب ) وضعیت سیاسی : نفوذ بیگانگان به وضوح به چشم می خورد . گوشه گوشه ی  حکومتی که قرار بود به نفع مردم کار کند به شوروی و انگلیس و دیگر کشورها بخشیده می شد و مردم نسبت به حکومت بدبین و ناراضی بودند . و بدتر اینجا که چون حکومت از دین دم می زد ، عده ای از مردم از دین برمی گشتند . استعمار تلاش می کرد از طریق فساد بلایی بر سر مردم ایران بیاورد که بر سر آندلس آورده بود . از یک سو مواد مخدر کل کشور را فرا گرفته و به راحتی در اختیار قشر عادی و ثروتمند قرار داشت و از سوی دیگر ترویج مسایل شهوانی در سدر اجرای برنامه ها بود .

کار به جایی رسیده بود که کارمندان سفارتهای خارجی در دوره قاجار در حالت مستی چادر از سر زنان شیعه می کشیدند و آنها را به داخل سفارتخانه برده و به آنها تعرض می کردند .

روشنفکران غرب زده نیز سر خود را مانند کبک در برف فرو کرده بودند و فکر می کردند غرب کعبه آمال است و اوج پیشرفت و ترقی مملکت در استعمار آنان خلاصه می شود .

غرب زدگی در روزنامه ها و نشریات موج می زد . اصول غربی از وضع لباس تا برگزاری مجالس آغاز شده بود و ریشه زندگی ستنی ملت در حال خشک شدن بود.

ج) وضعیت اقتصادی:در حالی که انقلاب صنعتی فرانسه و پروتستانیسم از ایران سرمشق گرفته

بودند ، شاه عیاش فقط به خاطر هوس های نفسانی و خوش گذرانی خود  بزرگترین امتیازات را

به غربی ها می بخشید و پای هر عهدنامه و قرارداد ننگین را با افتخار مهرو امضا می کرد . نود درصد امکانات جامعه در اختیار ده درصد بود. سیستم ارباب رعیتی باب بود و در نتیجه ی ظلم اربابان ، رعیت پست شده و از دین بریده منتظر بود تا کسی به او توجه کند .همین موقع بهترین زمان نفوذ فرقه ها پیش آمد و عالی ترین چیزی که می توانست مردم را تکان دهد ، مکتبی بود که برای آنها ارزش قائل شود .

آغاز یک ادعا:

سید کاظم رشتی با تلفیقی از عقاید وهابیت و به خصوص شیخیه، عقایدی را مطرح کرد و مکتبی جدید را بنیان نهاد .از ویژگیهای مکتب وی نگاه انحرافی و خرافی به امام زمان (عج) بود.مدتی بعد سید علی محمد باب یکی از شاگردان کاظم رشتی ، خود را مطرح کرد و گفت : من باب (واسطه بین مردم و امام زمان (عج) هستم .

پس از مدتی گفت چون امام جسم ندارد و فقط روح است و برای اینکه مردم حرفش را بفهمند و مردم را رهبری کند در جسم من حلول کرده و من امام زمان مجسم هستم . علما و مردم در مقابل وی واکنش نشان دادند و محمد شاه در پی فشار های آنها علی محمد را زندانی کرد. سفارت روسیه اعتراض کرد و آزادی اورا از ایران خواست و پس از فشارهای سیاسی او از زندان آزاد شد.  وقتی که حمایت غرب به خصوص روسیه و شخص تزار روسیه را دید ادعای بزرگتری کرد و گفت : من پیغمبر هستم . با این حقه شاگردان فراوانی را با حمایت مالی دالگورکی ( کاردار روسیه ) جذب و به نواحی مختلف کشور به خصوص خراسان و قم اعزام کرد . مردم و علما باز هم نگران شدندو  شاه در پس اعتراض ها بار دیگر اورا به زندان انداخت . فشار روسیه بیشتر شد و این بار باقدرت بیشتری از او حمایت کرد . شاه علما را جمع کرد تا با او مناظره کنند . در مناظره خیلی سریع محکوم شد و حکم ارتداد او صادر گردید .

محمد علی وضع را که به ضرر خود دید توبه کرد و توبه نامه ای نوشت که اصل آن در کتابخانه ملی موجود است اما باز هم پس از آزاد شدن عقایدش را ترویج داد تا زمان ناصر الدین شاه وصدارت امیر کبیر .تنها کسی که با قاطعیت با او برخورد کرد و از قدرت کشورهای غربی    نمی ترسید امیر کبیر بود که در شعبان سال ۱۲۶۶در تبریز او را تیرباران کرد.پیروان علی محمد فتوا دادند که خون و ناموس و مال مسلمین بر بهائیان حلال است و به قتل و تجاوز پرداختند ، در این بین به ترور ناصر الدین شاه هم اقدام کردند که نافرجام ماند. شاه خشمگین شد و تعداد زیادی از بهائیان را به هلاکت رسانید و میرزا حسینعلی نوری از شاگردان علی محمد را دستگیر کرد . برای رهایی متنی با عنوان لوح سلطان نوشت و از ناصر الدین شاه امان خواست . پس از آزادی به طورمحدود به تبلیغ و جذب شاگردان پرداخت و حکومت هم دیگر کاری با آنها نداشت.

تفسیر سوره کوثر:

سید علی محمد شیرازی قبل از تحریک توسط بیگانگان و همینطور ادعا های شگفت آور خود ، کتابهایی با مضمون تفسیر سوره های کوثر و یوسف نوشت.او در تفسیر سوره کوثر حضرت قائم (عج ) را فرزند امام حسن عسگری (ع) می شناسد و منکرش را کافر می داند و همینطور آنهایی که امام را دیده اند دروغگو می نامد . متن زیر دقیقاٌ از کتاب تفسیر سوره کوثر آمده است :

((آن کسانی که می گویند در زمان غیبت کبری امام را دیده اند دروغ گویند ، لکن چون خدا خواهد اورا امر کند و در نظر ها ظاهر شود.))

او در ادامه کتاب نام های حسن شریفی ،محمد نمیری ، هلال کرخی ، محمد بلالی ، حسین حلاج و محمد شلمغانی را می برد و از آنها به عنوان مدعیان دروغین نیابت امام زمان (عج) اسم برده و از آنها بیزاری می جوید.

اودر کتاب آورده است: ((محققاٌ کافر هستند آنها که گفتند محمد علی ادعای وحی و قرآن کرده در

حالی که شما افترا به  خدا می زنید ، در حالی که نمی دانید، من بنده خدایم و تصدیق دارم حکم

قرآن را پس چگونه تکذیب آیات خدا را بیشعورانه می نمائید. من ابداٌ حکمی از اسلام را فسق نخواهم کرد ، حلال محمد(ص) تا روز قیامت حلال و حرامش تا روز قیامت حرام است ))

حال متوجه شدید که گفت هرکس ادعای وحی کند و یا در دین اسلام کم یا زیاد کند من از او بیزارم . پس به این نتیجه میرسیم که: دروغگو کم حافظه است !؟

:بررسى کتب بهائیت

نوشته هاى سید على محمد باب ، میرزا حسینعلى بهاء الله و عبد البهاء، تا حدى نیز شوقى افندى ربانى ، از نظر بهائیان مقدس است ، اما کتب باب عموما در دسترس بهائیان قرار نمى گیرد( دلیل آن این است که بهائیان از حقایق اعتقادات خود آگاه نگردند به همین دلیل بیت العدل مانع چاپ وانشار کتب باب می گردد.)، و دو کتاب اقدس و ایقان میرزا حسینعلى نورى در نزد آنان از اهمیت خاصى برخوردار است . تقویم شمسى بهائى از نوروز آغاز گشته و سال آنها نوزده ماه و هر ماه به نوزده روز تقسیم مى شود و چهار روز باقیمانده(در سالهاى کبیسه پنج روز) را ایام شکرگزارى و جشن تعیین کرده اند . بهائیان موظف به نماز روزانه و روزه به مدت نوزده روز در آخرین ماه سال و زیارت یکى از اماکن مقدسه خود ، شامل منزل سید على محمد باب در شیراز و منزل میرزا حسینعلى نورى در بغدادند.
بهائیان همچنین به حضور در ضیافات موظف اند که هر نوزده روز یک بار تشکیل مى گردد. آیین بهایى از ابتداى پیدایش در میان مسلمانان به عنوان یک انحراف اعتقادى (فرقه ضاله ) شناخته شد. ادعاى بابیت و سپس قائمیت و مهدویت توسط سید على محمد باب با توجه به احادیث قطعى پذیرفته نبود. ویژگیهاى مهدى موعود در احادیث اسلامى به گونه اى تبیین شده که راه هر گونه ادعاى بیجا را بسته است . در احادیث ادعاى بابیت امام غایب به شدت محکوم شده است . ادعاى دین جدید توسط باب و بهاء الله با اعتقاد به خاتمیت پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله که توسط همه مسلمانان پذیرفته شده است ، سازگار نبود. از این رو على رغم تبلیغات گسترده ، بهائیان در میان مسلمانان و شیعیان جایگاهى نیافتند.تاریخ پر حادثه رهبران بهائى ، نادرست درآمدن پیشگویى هاى آنان و منازعات دور از ادب از یکسو و حمایتهاى دولتهاى استعمارى در مواضع مختلف از سران بهایى و بویژه همراهى آنان با دولت اسرائیل از سوى دیگر، زمینه فعالیت در کشورهاى اسلامى ، خصوصا ایران ، را از بهائیان گرفت . مؤ لفان بسیارى در نقد این آیین کتاب نوشتند. علماى حوزه هاى علمیه شیعه و دانشگاه الازهر و مفتیان بلاد اسلامى جدا بودن این فرقه از امت اسلامى را اعلام داشتند و آنان را مخالفان ضروریات اسلام معرفى کردند. بازگشت برخى مقامات و مبلغان بهائى از این آیین و افشاى مسائل درونى این فرقه ، نیز عامل مهم فاصله گرفتن مسمانان از این آیین بوده است

کتاب بیان:

 علی محمد  شیرازی کتابی با نام بیان نوشت که مشتمل بر نوزده باب و هر باب نوزده واحد بود و در آن جملات نارسا و عجیبی را به کار برد . اودستور داد که این کتاب باید دوهزارو یک سال دیگر بماند و پس از آن هرگاه کسی که خدا اورا ظاهر می کند «عن یظهر الله» بیاید هرچه را او ازاین کتاب نپذیرفت اختیار با اوست و باید همگان از او پیروی کنند .اما مرگ امانش نداد که کتاب را تمام کند و پس از نوشتن یازده باب همانطور که قبل گفتیم توسط امیر کبیر کشته شد . هشت باب باقیمانه را میرزا یحیی ملقب به صبح ازل  «عموی میرزا حسینعلی نوری» نوشت و آن را دلیل جانشینی خود برای باب قرار داد، زیرا محمد علی در لحظات پایانی مرگ گفت هرکس کتاب را تمام کند، جانشینی من با اوست .

میرزا حسینعلی نوری (بهاء الله) کیست؟

حسینعلی نوری با میرزا یحیی ملقب به صبح ازل در گیری بسیار داشت و ناچار به جانب سلیمانیه عراق رفت و در لباس درویشی درآمدو دست کمک به سوی شیخ عبد الرحمن که یکی از مشایخ آن منطقه بود دراز کرد و تمثالی از خود که بالباس درویشی است و خود را درویش محمد(ص) نامیده و هم اکنون نزد بهائیان نیز موجود می باشد برای او فرستاد ولی شیخ توجه نکرد و این نیرنگ او هم نگرفت و تیرش به سنگ خورد ، چنانکه در کتاب ایقان می نویسد :(بسیار شب ها و روزها که با گرسنگی و دربه دری در بیابان ها به سر بردم.) او سپس به نزد میرزا یحیی برگشت و اظهار پشیمانی کرد ولی بعد از مدتی نامه ای به عمه ی خود نوشت و از او که طرفدار میرزا یحیی بود گلایه کرد.(این کاغذ نزد بهائیان به لوح حاج عمه خانوم معروف است . )آن زن جوابی مفصل به او داد و نام آن را ((تنبیه النائمین)) گذاشت و در آن به شدت اورا سرزنش کرد .

پس از مرگ میرزا یحیی ، حسینعلی خود را بهاء الله خواند و کتابهای باب و سپس الاقدس را به زبان فارسی و با اندک زبان عربی که ناقص از طلبه های سلیمانیه فراگرفته بودکتاب ایقان را نوشت وعملاً فقه بهائیت پیاده شد.

عقاید بهائیت:

در ادامه سعی می کنیم قسمتی از عقاید فرقه بهائیت را برای شما بازگو کنیم. بعد از مطالعه این عقاید به راحتی می توان درک کرد که عقاید آنها دارای اشگالات بسیاری است و بعضی از آنها بسیار خنده آور و باور نکردنی است. در پایان برخی از عقاید در داخل پرانتز توضیحاتی داده شده است.

۱- از آنجا که مجموع حروف ابجد علی محمد شیرازی با مجموع حروف ابجد رب برابر است ، او خود را «رب» نامید . (علی محمد با این کار سعی کرد به ادعای خدایی خود مشروعیت ببخشد. )

۲- شیرازی خاتمیت را نفی کرد و گفت : پیغمبران دیگری هم می آیند ، منتها هر هزار سال یک پیامبر ! اگر قبل از هزار سال کسی پیدا شد بسوزانیدش که دروغ می گوید.

۳- قیامت در همین دنیاست . ( محمد علی با این گفتار معاد که یکی از اصول دین است را نفی کرد.)

۴- تمامی مکاتب دینی ، علمی ، ادبی و اخلاقی باید محو شود و فقط بهائیت باقی بماند .

۵- تمام ابنیه و بقا و هر ساختمانی که به نام دین ساخته شده باید تخریب شود ( دقیقاٌ مانند وهابیت ) .

۶- خانه شیراز جایی است که کعبه بهائیان است و بر تمام مردان واجب است به حج این خانه بیایند .( به اصل پنجم توجه کنید)،(لازم به ذکر است که منزل مذکورمدتی پیش توسط شهرداری شیراز به توالت عمومی تبدیل شده است.)

۷- هر چیز گرانبهایی که صاحب ندارد ، متعلق به بیت العدل است.( بیت العدل واقع در شهر عکا ست و   مر کز سیاستگذاری بهائیان است.)

۸- نماز ۹ رکعت در صبح و شام  واجب است .

۹- قبله ، مقبره جسد بهاء الله در شهر عکا (اسرائیل ) است .

۱۰- سال نوزده ماه و هر ماه نوزده روز دارد .( با این حساب هر سال ۳۶۱ روز است ، احتمالاٌ آقایان بقیه را کبیسه می دانند .)

۱۱- بهائیت عدد ۹ را مقدس می دانند ، زیرا همسر یکی از رهبران بهائی ازدواج با ۹ مرد را برای خود حلال کرد و به این دلیل است که در بعضی خرافات تاکید شده نامه یا پیامک هایی را ۹ بار بین دیگران پخش کنید . که این نشانه ای از نیرنگ بهائیت برای بی اعتقاد کردن مردم به خدا و توسل به این خرافات است .

۱۲- بنیانگذار این فرقه طبق حکمی ازدواج با هم خویشان به جز زن پدر (نامادری) را حلال کرده است . یعنی جوان بهائی بدون اینکه دینش مانعی برای او محسوب شود می تواند با خواهر یا مادر خود ازدواج کند .

۱۳- ادعای الهیت : رهبران این فرقه هرکدام از زمان به قدرت رسیدن ،  خود را خدا  یا فرستاده خدا می نامند،  که خود این نشانه ی کفر و ارتداد آنهاست.

احکام بهائیت :

به برخی از احکام شگفت آور آنها توجه کنید:

۱٫ دستور زبان از پیامبر است ( چون تعداد غلطها و اشتباهات متون باب به قدری بود که نتوانستند آنها را تصحیح کنند ، گفتند که آنها درست بوده و مردم هم باید مطابق آن صحبت کنند !) ۲٫ ارث کسی که اولاد ندارد به بیت العدل می رسد. ۳ .کیفر زنا در مرحله ی اول و دوم ۹ مثقال طلاست که به بیت العدل تعلق می گیرد . ۴ . اگر کسی خانه ای را آتش زد اورا بسوزانید. ۵ .حکم غیر طهارت را از همه چیز و همه ملت ها برداشتیم و این موهبتی است که وقتی بر اسمای حسنای خود عرضه کردیم در دریای طهارت فرو رفتند. ۶٫ حرام است که مسلمانان در راهها و بازار راه بروند و دهانشان را تکان دهند ! ( چون علما در حین راه رفتن ذکر می گفتند. ) ۷٫ سوال بر شما حرام گشته ولی خداوند شما را عفو کرده تا به آنچه نیاز داشتید سوال کنید!(چگونه حکمی است که در قسمت اول جمله حرام وسپس حلال می شود!؟) ۸٫تمام حق الناس ها با پرداخت دیه (به بیت العدل) بخشیده می شود. ۹٫ مهریه دختر دهاتی ۱۹ مثقال نقره و مهریه دختر شهری ۱۹ مثقال طلا می باشد ( بین دختر شهری و روستایی تفاوت گذاشته اند.) ۱۰٫استعمال دارو مطلقاٌ حرام است. ۱۱٫مراجعه به پزشک حاذق واجب است.(حکم قبل را ببینید،آیا دکتر بعد از معاینه می تواند دارو تجویز نکند در حالی که فرد بیمار است. )

فساد در بهائیت:

در ادامه تلاش می شود  به برخی از فسادهای جنسی که در میان این فرقه رواج دارد اشاره کنیم :

الف)ازدواج با محارم

یکی از عقاید فاسدی که بهائیت به آن پایبند است و به راحتی آن را انجام می دهند، ازدواج با محارم است . هر فرد بهائی به راحتی و بدون اینکه دینش برای او مانعی محسوب شود می تواند با محارم خود مثل مادر، خواهر، عمه، خاله و مادربزرگ خود ازدواج کند و باآنها رابطه داشته باشد. این عمل در دین اسلام و حتی در هر دینی که کتاب آسمانی دارد منع شده اما بهائیان به این عمل کثیف دست می زنند . درک این مسائل برای هر فردی با هر دینی و آئینی که با غیرت سر و کار دارد ، بسیار ساده و شرم آور است . فرقه بهائیت فقط ازدواج با زن پدر (همسر دوم پدر) را حرام می دانند .

ب) کیفر زنا در بهائیت

کیفر زنا یک مرد بهایی با یک خانم بهایی در مرتبه اول و دوم نه مثقال طلاست که به بیت العدل تعلق می گیرد و در مرحله سوم هیچ جریمه ای ندارد و بهائیان بعد  از پرداخت این مقدار طلا، هرچه قدر زنا کنند هیچ کیفری ندارد . این موضوع نشان دهنده افسار گسیختگی این فرقه در مسائل جنسی است و به طور قطع این احکام و عقاید از طرف خداوند نیست و از طرف فردی زمینی و پست است .

 ج) حروف حی و ناموس بهائیان

حروف حی هجده نفر از اعضای شورایی هستند که در هر شهر که ساکنین بهایی دارند این شوراء تشکیل می شود و به حل و فصل مشکلات بهائیان درآن شهر یا منطقه می پردازند. از وظایف دیگر آنها رسیدگی  به امور مبلغین و همچنین دریافت و جوهات خانواده های بهایی و رساندن آن به شورای مرکزی بیت العدل است، که البته قسمتی از آن پول را هم برای پیشرفت اهداف خود در  منطقه خرج می کنند . اعضای هجده نفره این شورا به واسطه ی اینکه به مسائل دنیایی دلبسته  نشوند و در وظایف خود کوتاهی نکنند، اجازه ازدواج و تشکیل خانواده را ندارند و از این کار به شدت منع می شوند ولی در عوض برای رفع نیازهای جنسی خود مردان بهائی هر منطقه یا شهر موظفند زنان، مادران یا خواهران خود را به ترتیب نوبت هر شب نزد اعضای این شورا بفرستند تا با آنها هم خوابه شوند و صبح به نزد شوهرشان باز گردند. این موضوع بیانگر میزان بالای فساد و سستی ارکان خانواده های بهائی است و به خوبی کثیف بودن این فرقه را نشان می دهد .

برخی آیات کتاب ایقان :

۱٫ میرزا حسینعلی بهاء طی آیه ای از خود گفته :(من از محمد(ص) افضل ام چنانچه آیات او در برابر آیات من هیچ است .اولین کسی که به من سجده کرد محمد(ص) و پس از او علی (ع) و سپس کسانی که بعد از او شاهد گشتند.)

۲٫(این نامه ای که خدای زنده و برپادارنده جهان بر بندگان ناچیز    و خداوند قطعاٌ مهربان است و همه به سوی او باز  می گردید.)

۳٫سید علی باب در (کتاب بیان فارسی) گفته است: (همانا من الله هستم و هیچ معبودی جز من نیست و من پروردگار هر چیزی هستم و همه چیز ها غیر ازمن مخلوق من می باشند ، ای بندگان مرا عبادت کنید.)

بهائیت در دوران پهلوی:

بهائیان در دوران پهلوی بهترین دوره در ایران  را به هر  لحاظ طی کردند. آنان در عصر پهلوی از نظرثروت در بالاترین حد امکان بودند. بیشتر شغلهای دولتی در اختیار آنها قرار داشت اکثر تجارت خانه ها و شرکت های تجاری بزرگ و بین المللی متعلق به آنها بود. بیشترین سهام داران کشور را این قشر تشکیل می دادند، امتیاز کل رادیو و تلویزیون و واردات دستگاههای آن به بهائیان سپرده شده بود، قدرت آنها هنگامی به اوج رسید که امیر عباس هویدا که خودش بهایی و بهایی زاده بود به مقام نخست وزیری رسید . برای بهتر روشن شدن موضوع، بحث را به  چندقسمت تقسیم می کنیم.

 

الف) هویدا کیست؟

امیر عباس هویدا فرزند حبیب الله عین الملک به شماره شناسنامه ۳۵۴۲، با مدرک تحصیلی دانشنامه علوم سیاسی از دانشگاه آزاد بروکسل. او در مورخ ۲۸ ژوئیه ۱۹۴۱ فارغ التحصیل شده و در تاریخ ۲۱/۱۰/۱۳۲۱ از وزارت خارجه که در آن زمان توسط محمد ساعد مراغه ای اداره می شد تقاضای استخدام کرد.  مدتی بعد دست مرموز حامیان هویدا نماینگر شد و در عین ناباوری به دلیل اینکه افراد زیادی در حال گزینش و استخدام بودند در تاریخ ۴/۱۱/۱۳۲۱ در تلگرافی توسط انوشیروان یکی از سران وزارت خارجه به وزیر خارجه وقت  توصیه شد و در شهریور ۱۳۲۱ به استخدام وزارت خارجه در آمد، سمت او کارمند اداره دفتر وزارتی با پایه سه و حداقل حقوق بود. هویدا با کمک دوستان خود مثل عبدالله انتظام، سپهبد زاهدی ، انوشیروان و باقر کاظمی به پیشرفت مرموزانه خود ادامه داد و تا جایی پیش رفت که در دولت حسینعلی منصور به وزارت دارایی رسید. او سپس در تاریخ ۷/۱۱/۱۳۴۳ به نخست وزیری دست پیدا کرد و سرآغاز دوره چپاول بهائیان در ایران گردید. او از فاسدترین نخست وزیران پهلوی به شمار می رفت . به نقل بسیاری شاهدان او یک هم جنس گرا و شهوت ران بالفطره بود. اسناد زیادی در مورد فسار هویدا وجود دارد، در یکی از این اسناد که توسط ساواک تنظیم شده قضیه فاش شدن همجنس بازی هویدا برای لیلا امامی همسرش را بازگو می کند . در گزارش دیگری از ساواک در تاریخ ۲۲/۱۰/۱۳۵۰ آمده آقای سپهبد حمیدی با هویدا روابط نامشروع داشته و حتی در جلسه ای که در فرمانداری شاهرود برگزار می شود بعد از جلسه آقای هویدا با پسر بچه ای که فرماندار برای او حاضرمی کند لواط انجام می دهد.

 هویدا مصداق بارزی از کلام امیر مومنان است که می فرماید :«وقتی برتری و فضیلت دراجتماع فرموش شود، اوباش و اشرار پا بر سریر حکومت گذارند و زمام امور به مشت گیرند و بر ارباب دین و فرهنگ حکومت کنند. نهج البلاغه ج ۲»

 ب) پدر هویدا که بود؟

پدر بزرگ هویدا میرزا رضا قناد از بهائیان مخلص و فداکار عباس افندی بود. او از ترس مردم ایران به شهر عکا رفت و نوکر دستگاه عباس افندی شد . میرزا رضا قناد صاحب فرزند پسری به نام حبیب الله شد که او هم راه پدر را ادامه داد . او بعد از خدمتکاری فراوان به عین الملک معروف گردید و توانست با چاپلوسی فراوان سمت سرکنسولگری ایران را بدست آورد او دو فرزند بانام های امیر عباس و فریدون داشت که بعدها امیر عباس هویدا با ادامه راه پدر خادم بی چون و چرای سران بهائیت شد و در دوران ریاست خود بیشترین خدمت ها را به آنها کرد .

 ج)نفوذ و قدرت بهائیان در دربار پهلوی

در گزارشات سازمان ششم ساواک به ریاست کل  اسامی افرادی مانند : اسدالله صنیعی آجودان محمد رضاو عبدالکریم ایادی دیده می شود که خبر از نفوذ بی حد آنها در دربار شاهنشاه می دهد این افراد از خواص عباس افندی و شورای سیاستگذاری بهائیان بودند . محمد رضا از نفوذ بهائیان در پست های مهم و حساس مملکت خبر داشت ولی واکنشی انجام نمی داد و نسبت به آنها حسن ظن نشان می داد، همانطور که رضا خان با بهائیان روابط گرمی را داشت . یکی ازدلایل اصلی حمایت و رضایت شاه از بهائیان این بود که او اعتقاد داشت  بهائیان علیه او توطئه نمی کنند و به او وفادار خواهند ماند.

 د)ردپای بهائیان در ساواک

بیشتر کارمندان سازمان امنیت و اطلاعات کشور را بهائیان تشکیل می ماند  که از جمله آنها     می توان به پرویز ثابتی، هژیر یزدانی و آرش که از شکنجه گران خونخوار بودند، اشاره کرد. بیشترین این انتصاب ها به دلیل این بود که افرادی که انتخاب می شدند اصولاً باید افراد خشن و بی رحم وبی عاطفه می بودند، تا در وقت شکنجه و بازجویی از مجرمین سیاسی هیچ گونه ترحمی نشان ندهند که اکثر این خصوصیت ها در بهائیان بود و آنها بیرحم ترین شکنجه گران محسوب می شدند که در اسرائیل تحت نظر سازمان موساد آموزش می دیدند.

قرآن و بهائیت:

وقتى در قرآن به آیه مبارکه (و لا رطب و لا یابس الا فى کتاب مبین) رسیدیم به این معنى که تر و خشکى نیست که در قرآن نباشد مطمئن شدم که حتما راجع به گروهى که تحت عنوان بهائیت مسلمانان را فریب داده و براى خود قصر و تشکیلاتى راه انداخته اند نیز نشانه و آیاتى در قرآن وجود دارد. بالاخره به آیات زیر رسیدیم: سوره مدثر آیات ۲۹ الى ۳۱ (( لواحه للبشر. علیها تسعه عشر.)) ترجمه:‌ (لوح دهنده است به مردم. بر اوست عدد نوزده.) این آیات بلافاصله بعد از آیات مربوط به کافر معاند با پیغمبر اسلام آمده و عاقبت وى را دوزخ و عذاب سخت بیان     کرده اند. جالب است که حسینعلى بهاء نامه هایى که به مردم می داد را الواح نامید. لواحه یعنى لوح دهنده و از همه مهمتر این که عدد نوزده عدد رسمى بهاییت است. تعداد ماههاى سال؛ تعداد روزهاى ماه؛ مقدار مهریه زنان؛ مقدار جزاى نقدی؛ همگى نوزده است و نوزده مطابق لفظ بهایى است. این آیات و آیات قبل و بعدش در توصیف دوزخ آمده اند. عجب دلالتى بر آتش و اهل آتش! شاید با یافتن آیه مذکوره دوباره به این حقیقت پى ببریم که این قرآن معجزه اى جاوید است که هر لحظه و هر روز با بیان نکاتى گرانبها از جدیدترین یافته هاى پزشکى و علمى گرفته تا پیشگویى حوادث آیندگان جلوه اى از وحى الهى از آن خارج و منتشر میگردد. درباره بهائیت هم یک نکته را متذکر میشوم. قرآن بیش از شش هزار آیه دارد. بهائیان مانند کسى که چیزى براى از دست دادن نداشته باشند هر روز آیه اى از قرآن را دستخوش هجوم قرار داده و در جمعهاى خصوصى خودشان به استهزا گرفته اند که شنیده اى فلان آیه هم در قرآن در تأیید امر بهایى است. به نمونه هایى از این موارد اشاره میکنیم: سوره هود آیه ۷ : ((و هو الذى خلق السماوات و الارض فى سته ایام و کان عرشه على الماء لیبلوکم ایکم احسن عملا. و لئن قلت انکم لمبعوثون من بعد الموت لیقولن الذین کفرو. ان هذا الا سحر مبین)) ترجمه آیه: ((و او خدایى است که آسمانها و زمین را در مدت ۶ روز آفرید و عرش او بر آب بود تا شما را آزمایش کند که عمل کدامیک از شما بهتر است. و اگر بگویى: حتما بعد از مرگ زنده خواهید شد همانا کافران خواهند

گفت: این سخن جز سحرى آشکار نیست. ))

 شغل سیاسی و اجازه از بیت العدل:

ارتشبد سابق حسین فردوست در یکی از خاطرات خود عنوان می کند:

((بهائیان بدون اجازه عکا  حق نداشتند مشاغل سیاسی بپذیرند و تنها باید تلاش کنند که در فعالیت های تجاری وکشاورزی پیشرفت کنند. بر همین اساس روزی از سپهبد صنیعی پرسیدم که چگونه شما شغل پذیرفته اید؟ پاسخ داد:«از عکا سوال شده و اجازه داده اند در موارد استثنایی و مهم این نوع مشاغل پذیرفته  شود. » درواقع بهائیت جهانی این تصور را داشت که ایران همان ارض موعودی است که باید  نصیب بهائیان شود و لذا برای تصرف مشاغل سیاسی مهم در این کشور منعی نداشتند. بهائیان که من دیده ام واقعاً احساس ایرانیت نداشتند و این کاملاً محسوس بود، آنها جاسوس بالفطره بودند.)) حسین فردوست با توجه به اینکه یکی از عوامل دربار پهلوی بود و اساساً روابط خوبی را هم با بهائیان داشته ولی با این حال به جاسوس بودن آنها اعتراف می کند.

 اقدامات و نفوذ بهائیت در دیگر کشور ها :

۱٫ تحریف واقعیت ها در بحران عراق برای متقاعد کردن کشور های متحد آمریکا در حمله به عراق

۲٫ بازسازی اداره امنیت عراق (اداره مخوف اطلاعات و جاسوسی) به دست پرویز ثابتی بهائی ایرانی که در دهه پنجاه در ساواک مشغول به کار بوده و تمام

گروههای مسلح زیرزمینی ایران را کشف و نابود ساخت . او یکی از بی رحم ترین شکنجه گران و روئسای دوره پهلوی در ساواک بوده است.

۳٫ نفوذ بهائیت در دولت خودگردان فلسطین و همکاری با محمود عباس رئیس این تشکیلات برای درگیری با جهاد اسلامی و حماس و همچنین تضعیف مقاومت ملت فلسطین  .

۴٫اهدای جایزه نوبل صلح به مدافع بهائیت :خانم شیرین عبادی که در سخنان خود که در حین اعطای این جایزه می گوید:(باید مدافع جامعه ای بود که از حین شکلگیری تا کنون رنج های زیادی کشیده مانند جامعه بهائیت.)

خانم عبادی در چند مراسم خارج از کشور بعد از گرفتن جایزه نوبل بدون حجاب ظاهر شده و حتی بعد از دیدار با ژاک ژیراک رئیس جمهور فرانسه با ایشان دست داده که این عمل نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران تکرار شد.

۵٫ نفوذ بهائیان در پایتخت های افغانستان، هند، مالزی و ترکمنستان در حدی که رئیس جمهور

ترکمنستان ( جعفرمراد نیازاوف) مشاوری بهائی با نام (احساس یارشاطر) را استخدام کرده و از آن استفاده می کند.

 سیاست سران بهائیت :

آنها تلاش دارند با نفوذ در همه ی کشورها به تعداد پیروان خود اضافه کنند ، آنان آنقدر این کار را به خوبی انجام می دهند که حتی سرویسهای اطلاعاتی کشورها قادر به شناسایی آنها نیستند و بدون اینکه ضرری به

آنها برسد تعداد زیادی را از راه مسائل مادی و شهوانی و بعضی را با رساندن به قدرت و مقام گمراه می کنند.

از دیگر سیاست های آنان بزرگ جلوه دادن و مطرح کردن فرقه خود است و به هر نحوی تلاش دارند که تعداد بهائیان را در کشورهای مختلف به خصوص ایران زیاد جلوه دهند که باید بگوییم هیچگاه نباید به جو سازی ، بزرگ نمایی ها و مظلوم نمایی های آنها توجه کرد .

 بیت العدل مرکز فساد:

بهائیان در دوره عباس افندی که پس از مرگ میرزا حسینعلی بر روی کارآمد با حمایت مستقیم اسرائیل مرکزی برای بهائیان در سراسر جهان درشهر عکا  بنا کرد . در کنار بیت العدل مقبره ای به نام نیلوفر آبی که میلیون ها دلار صرف هزینه های ساخت آن شد و بهائیان ایران نیز کمک های فراوانی کردند، بنا کرده و جسد بها الله درآن دفن و قبله ی بهائیان گردید. بیت العدل یا به قول خودشان بیت العدل العظم مانند سازمانی عمل می کند که تمام پیام های سیاسی از این مرکز به بهائیان جهان که متناسب است با کشور محل سکونت آنها صادر می شود و درآن برنامه    ریزی هایی برای آینده آنها می شود. این مرکز کانون جشن های هر ساله بهائیان در سال روز  تاسیس فرقه خود است و در آن مهمانی های بزرگی ترتیب داده و سران بهائیان هر کشور (حروف حی) گردهم می آیند و اجلاس سالانه را در بیت العدل برگزار  می کنند . این مراسم با حضور فعال سران صهیونسیم همراه و دولت اسرائیل به طور رسمی از آنان حمایت مالی و دیپلماتیک انجام می دهد . در سال ۲۰۰۸ میلادی که این مراسم به افتخار ۱۶۷ سالگرد تاسیس فرقه بهائیت  تشکیل شد و هزینه های سرسام آوری را نیز به همراه داشت و در تمام محافل خبری و سیاسی غرب  بازتاب داشت، پیامی نیز برای بهائیان ایران ارسال شد که درآن آمده است : «هم اکنون مردم سراسر جهان به خصوص مردم ایران آماده پذیرش امر مبارک (پذیرفتن بهایت به عنوان دین)هستند که این امر به جز با تلاش و از خود گذشتگی همه ی احباء و مبلغان از پیر تا جوان و نوجوان محقق نشده است . پس شایسته است احباء عزیز تمامی تلاش خود را به کار گرفته و از تمام حربه های لازم استفاده کرده تا ضمینه های پیشرفت دین خدا را فراهم آورند» این پیام در سطح وسیعی در بین بهائیان ایران پخش شد و به عنوان دستور بیت العدل و برنامه ی آینده مبلغان بهایی ایران تلقی می شود . از متن این پیام بر می آید که تمام تلاش بهائیان در حال انجام است، تا جوانان شیعه و مسلمانان را گمراه کنند و بسیار روشن است که حربه های ذکر شده در این پیام، وعده های مالی و نیز استفاده از مسائل شهوانی است . به طوری که به نقل یک منبع خبری معتبر آمده است :«فرقه بهائیت برای نفوذ در میان جوانان ایرانی و جذب آنان به بهائیت از جذابیتهای زنانه استفاده  می کند. این زنان که بیشتر تهرانی و برخی نیزاز خارج کشور آمده بودند، اصولاً روابط عمومی بالایی داشته و با در دست داشتن جزوات بهائیت چاپ آلمان، اقدام به فریب دادن جوانان ومسافران در بازارهای بزرگ کیش می کردند. » یکی از شعارهای بزرگ بیت العدل واژه صلح جهانی، آزادی زنان و مسائل جنسی است، که از سلاحهای بزرگ مبلغان بهائی برای جذب و کشاندن جوانان به انحرافات اخلاقی است. وظیفه ی دیگر بیت العدل گرفتن و جوهات بهائیان از سراسر جهان برای پیشبرد اهداف خود است که بیشترین این مبالغ صرف تربیت مبلغان بهائی و آموزش آنها و به خصوص تربیت زنان فاحشه و جذاب برای اشوه گری و انحرافات جوانان  می شود . از دیگر وظایف بیت العدل می توان به کارهای دیپلماتیک این مرکز اشاره کرد که سعی دارد با برقراری روابط دوستانه با اکثر کشورها و حتی نفوذ درسیستم  تصمیم گیری دولتها «در قسمتهای قبل به مشاورهای رئیس جمهور تاجیکستان اشاره شد» آنها را در تحت سلطه ی خود قرار داده و تعداد بهائیان را در آنجا گسترش دهد که این امر نیزبا حمایت گسترده ی دستگاه دیپلماسی اسرائیل صورت می گیرد.

سیاست غربی :

استعمارگران بزرگترین مانع مقابل جهانی شدن را مکتب ، دین یا ایدئولوژی دیدند و مهمترین سنگری که باید فتح می کردند تا راه جهانی شدن هموار گردد، مذهب شیعه تلقی می کنند. چون شیعه برای مقابله با ظلم بسیار حرف برای گفتن دارد.در هیچ دینی این جمله وجود ندارد که:« اگر کسی در جهان صدای مظلومی را بشنود که کمک می خواهد و به دادش نرسد ، مسلمان نیست (دین ندارد) .» لذا آنان بهترین راه را ایجاد تفرقه و جو سازی دیدند و تصمیم گرفتند از دل شیعه  فرقه ای بوجود بیاورند برای مقابله با خود شیعه ،همانگونه که وهابیت را دربین اهل سنت بوجود آوردند تا بتوانند هرچه زودتر اهداف خود را پیاده کنند .

بهائیت نیز با همین اهداف در بین شیعیان و با سوء استفاده از عواطف مردم به حضرت صاحب الزمان (عج) به وجود آمد ، چرا که بوجود آورنده  این فرقه ابتدا خود را باب (یعنی رابط امام زمان (عج)با مردم ) معرفی کرد.

 حمایت همه جانبه استکبار از بهائیت :

از روزی که فرقه بهائیت بوجود آمد تاکنون ابر قدرت های شرق و غرب به خصوص صهیونیسم برای ضعیف کردن تشیع از این فرقه حمایت کرده اند که در بعضی موارد کشورهای روسیه و آمریکا در بحرانی ترین شرایط این فرقه را یاری نمودند .

 بهائیت در آمریکا؟!

باید گفت فرقه ای که از کوچه پس کوچه های شیراز آغاز شد  و فردی بی سواد به خاطر کسب توجه مردم ، خود را پیامبر و سپس خدا نامید و تخم شوم این فرقه را کاشت،امروزه در کشور آمریکا و در شهر نیویورک طبق آخرین آمار فقط چند هزار بهائی سکونت دارند که اکثر آنها آمریکایی الاصل هستند .

مردم کشورهای غربی به خصوص آمریکا به دلیل اینکه پایه های اعتقادی و دینی محکم و استواری ندارند ، حتی در مقابل دروغین ترین فرقه ها آسیب پذیرند و در مدت کوتاهی تعداد زیادی از آنها به طرف انواع فرق و گروهها از قبیل شیطان پرستان ، هم جنس بازان ، خورشید پرستان ، کمونیستها ، فمینیسم ها و… کشیده می شود.

 

سرانجام بهائیت در حال حاضر:

پس از میرزا حسینعلی ، عباس افندی روی کار آمد و با حمایت اسرائیل مرکزی با نام بیت العدل در خود اسرائیل در شهر عکا ساخت .

او به دلیل تحصیلات دانشگاهی آمریکا تمام اشتباهات احکام و کتابهای ایقان والاقدس را اصلاح کرد و به بهائیت قدرت زیادی بخشید و حمایت تمام کشور های غربی را بدست آورد .پس از مرگ او چالز میسن آمریکایی را به عنوان بهاء الله معرفی کردنداما با او کنار نیامدند و شورایی را تشکیل و به صورت دسته جمعی فتوا می دادند که تا کنون هم ادامه دارد ، در چند سال گذشته نیز فردی با نام جمشید معانی که در اندونزی ساکن است خود را بهاء الله معرفی کرده و رهبری تعداد زیادی از بهائیان را به دست گرفته و عملاٌ با سیاست های شورای مرکزی که در شهر عکا قرار دارد مخالفت می کند.

در پایان از همه عزیزانی که مارا در تنظیم و نشر این جزوه یاری دادند ، تشکر می نماییم.

اللّهم عَجِل فی فَرَجِ مُولانا صاحِـــبَ الزَمان (عج)                                                وَالسلامُ علی المَهدی (عج) اُلامَمِ وَ عَلیکُم

وَاحــفِظ نائــــــبَ المَهدی (عج)امامَنا الخامِنه ای                                                           ۱۴۳۱(ه.ق) مجمع رهروان ولایت

فهرست منابع:

۱- کتاب فرقه های دروغین چاپ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)

۲- کتاب ظهور و سقوط پهلوی نوشته ارتشبد سابق حسین فردوست ، تنظیم موسسه مطالعات انقلاب اسلامی

۳- کتاب بهائیت دین نیست نوشته ابوتراب هدائی

۴- نشریه انتظار چاپ مجمع رهروان ولایت (شماره ۱الی۷ )

۵- سایت علمداران روح الله مشهد مقدس

۶- سایت مجمع رهپویان وصال شیراز

۷-دو هفته نامه عبرتهای عاشورا

چند تذکر:

۱- این جزوه وقف گردش است و بلا  استفاده ماندن آن در دست شما  سبب  کند شدن  روند آگاهی مردم از اهداف شوم بهائیت می شود و شرعاٌحرام است.

۲- هرگونه چاپ ، نسخه برداری و توزیع این جزوه برای عموم آزاد است .۳- برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به آرشیو مجمع رهروان ولایت به نشانی اینترنتی   www.jahade.ir مراجعه فرمایید. ۴- این جزوه دارای اسماء متبرکه است و رعایت حرمت آن به عهده خواننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *