نوشته جداگانه

سیر نمایشگاهی بهائیت سند نفوذ و حمایت غرب

مطالب سیر نمایشگاهی بهائیت سند نفوذ و حمایت غرب

۱

کلام امام و بهاییت

اسلام‌ و مذهب‌ مقدس‌ جعفری‌ سدّ‌ی‌ است‌ در مقابل‌ اجانب‌ و عمال‌ دست‌ نشانده‌ آنها، چه‌ راستی‌ و چه‌ چپی، و روحانیت‌ که‌ حافظ‌ آن‌ است‌ سدّ‌ی‌ است‌ که‌ با وجود آن، اجانب‌ نمی‌توانند به‌ نحوی‌ که‌ دلخواه‌ آنها است، باکشورهای‌ اسلامی‌ وبه خصوص‌ با کشور ایران‌ رفتار کنند، لهذا قرنها است‌ که‌ با نیرنگهای‌ مختلف‌ برای‌ شکستن‌ این‌ سد نقشه‌ می‌کشند: گاهی‌ از راه‌ مسلط‌ کردن‌ اعمّال‌ خبیث‌ خود بر کشورهای‌ اسلامی، و گاهی‌ از راه‌ ایجاد مذاهب‌ باطله‌ و ترویج‌ بابیت‌ و بهائیت‌ و وهابیت، و گاهی‌ از طریق‌ احزاب‌ انحرافی‌ امروز که‌ مکتب‌ بی‌اساس‌ مارکس‌ با شکست‌ مواجه‌ است‌ و بی‌پایگی‌ آن‌ برملا شده‌ است. عمال‌ اجانت‌ که‌ خود بر ضدّ‌ مکتب‌ آن‌ هستند، در ایران‌ از آن‌ ترویج‌ می‌کنند برای‌ شکست‌ وحدت‌ اسلامی‌ و کوبیدن‌ قرآن‌ کریم‌ و روحانیت‌ در ایران‌ که‌ مهد تربیت‌ اهل‌بیت‌ عصمت‌ و طهارت‌ است‌ و با زنده‌ بودن‌ این‌ مکتب‌ بزرگ، هرگز اجانب‌ غارتگر به‌ آرزوی‌ غیرانسانی‌ خود نمی‌رسند، ناگزیر هستند مذهب‌ مقدس‌ تشیع‌ و روحانیت‌ را به‌ هر وسیله‌ تضعیف‌ کنند و بکوبند.‌ ( صحیفهِ‌ نور، ج‌ ۱، مرکز مدارک‌ فرهنگی‌ انقلاب‌ اسلامی، تهران‌ ۱۳۶۱، ص‌ ۲۲۹٫‌)

۲

کلام رهبری

هر کس در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند ، از یک انحرافی جلوگیری کند ، از یک سوء فهمی مانع شود ، چون در مقابله با دشمن است ، جهاد است.

۳

مقدمه

مهدویت از مسائل مهم اعتقادی در حوضه معارف اسلام است. طمع و کج فهمی این جایگاه با ارزش موجب به وجود آمدن بعضی آسیبها بر پیکره تشیع شده که از جمله آن می توان به فرقه های بابیت و بهائیت اشاره نمود.

این گونه فرقه ها به خصوص بهائیت به طور ویژه از حمایت استکبار جهانی و به خصوص کشورهایی که قصد استعمار فرهنگی دیگر کشور ها را دارند، برخوردار هستند، زیرا استکبار جهانی از این فرقه ها به عنوان قسمت اعظمی از تهاجم فرهنگی خود استفاده می کند. هدف اصلی همه ی این فرقه ها و گروه های ضاله که بخشی در قدیم و بخشی هم در این قرن مدرن به وجود آمده اند، انحراف جوانان به طرق مختلف و با استفاده از تمامی ابزار و توان های خود است. حال وظیفه هر انسان مسلمان و به ویژه  شیعه ابتدا خود سازی و ایمن سازی خود در برابر این گونه بیماری های دینی با سلاح ایمان و بینش اسلام ناب محمدی (ص)ودر ادامه مبارزه اصولی و منطقی بر اساس تحقیق و پژوهش     با این فرقه های ضاله و  نو ظهور است. ما نیز سعی داریم تا با تهیه سیر نمایشگاهی با نام بهائیت سند نفوذ و حمایت غرب تا حدودی ماهیت این فرقه  ضاله را روشن کرده و نقشه های شوم آنان برای انحراف جوانان را نقش بر آب کنیم. امید است قلب مقدس حضرت بقیه ا… ارواحنا له الفداه از این کار خشنود گردد.

 

اللهُمَ عَجِل فی فَرَجِ مُولانا صاحِبَ الزَمان(عج)

و َاحــفِظ نائِبَ المَهدی اِمـــامَنا الخامنِــه ای

مجمع رهروان ولایت

۴

زمینه های پیدایش

براى بررسى به وجود آمدن این فرقه باید به وضعیت حاکم بر دوران قاجار توجه کرد.

۱- وضعیت اجتماعی:درآن دوران نود درصد مردم بی سواد بودند و خرافات بسیار رواج داشت و با دین قا طی شده بود. شیعیان صفوى بر شیعیان علوى غلبه داشتند،دین فقط در نماز وروزه خلاصه مى شد و مردم بیشتر در فکر تامین     زندگى خود بودند.

۲- وضعیت سیاسی:نفوذ بیگانگان به وضوح به چشم مى خورد. گوشه گوشه ى حکومتی که قرار بود علوى باشد به شوروى و انگلیس و دیگر کشور ها مى بخشیدند و مردم به حکومت بد بین بودند، چون حکومت حرف دین دارى مى زد، در نتیجه مردم از دین بر مى گشتند. استعمار تلاش مى کرد از طریق فساد بلایی بر سر مردم بیاورد که بر سر آندلس آورده بود. مشروب خواری و مسائل شهوانی را رواج می دادند. روشنفکران فکر می کردند غرب کعبه آمال است. رعیت پست شده ، منتظر بود تا فردی به او توجه کند، در همین حال انگلیس تخم شوم بهائیت را کاشت.

۳- وضعیت اقتصادی: مردم اکثرا بر زمین اربابان خود کشاورزی می کردند و پول اندکی را می گرفتند ولی سود اصلی را قشر ثروتمند می بردند و این باعث فاصله گرفتن روزانه این دو قشر از یکدیگر می شد. اصولا تمام ثروتمندان از نزدیکان و فامیلان دربار بودند.

 

۵

آغاز یک ادعا

شخصی با نام محمد علی شیرازی در شیراز با تحریک سفارت خانه های روسیه و انگلیس و همچنین عده ای که دور خود جمع کرده بود شروع به ادعای بابیت ((رابط بین مردم و امام زمان (عج) ))کرد. در ادامه با کمک دولت های مذکور و با توجه به اینکه زمینه ی روانی را هم داشت ادعای شگف آور خود یعنی مهدی موعود (عج) و بعد هم ادعای پیامبری و خدایی کرد. در این هنگام علما او را مرتد دانستند ، او که وضع را این چنین دید از ادعای خود توبه کرد ولی بعد از آزادی دوباره عقاید خود را ترویج داد و مریدانی را برای خود جمع کرد. این موضوع ادامه داشت تا صدارت امیرکبیر که او را با قاطعیت و در حالی که فشار زیادی از سوی سفارت روسیه و انگلیس وارد می شد، در شعبان ۱۲۶۶ (ه . ق) در تبریز تیر باران کرد و طومار شوم علی محمد شیرازی را برای همیشه بست.

 

۶

بهاء الله کیست؟

میرزا حسینعلی نوری که خود را جانشین علی محمد شیرازی معرفی نمود و کتاب الاقدس را به زبان فارسی و ایقان را به عربی و با غلط های لغوی زیاد نوشت و فقه بهائیت را پیاده کرد. او بعد ها به بها الله معروف شد. حسینعلی زبان عربی را دست و پا شکسته از طلبه های سلیمانیه عراق یاد گرفته بود و سعی می کرد تا حد امکان هر کتابی را که تالیف می کند به زبان عربی باشد که پس از او عباس افندی بسیاری از آنها را در کتاب ایقان تصحیح کرد و شرح مفصلی بر احکامی که او وضع کرده بود نوشت تا کمی از احکام بی ربط و شرم آور او را توجیه کند.  

میر زا حسینعلی رابطه خوبی با حکومت روس داشت و در کتب تاریخی هم به روابط بهاء الله با دالگورکی سفیر روسیه اشاره شده که حاصل این روابط ، کمک های مالی حکومت روسیه به میرزا است که در راه رسیدن به مقاصد خود مصرف می نمود. پس از مرگ بهاءالله ، شوقی افندی به ریاست بهائیت رسید.


۷

عقاید بهاییت

 

 بعد از مطالعه این عقاید به راحتی می توان درک کرد که این عقاید دارای اشگالات بسیاری است و بعضی از این عقاید بسیار خنده آور و باور نکردنی است. در پایان برخی از عقاید در داخل پرانتز توضیحاتی داده شده است.

۱- از آنجا که مجموع حروف ابجد علی محمد شیرازی با مجموع حروف ابجد رب برابر است ، او خود را «رب» نامید . (علی محمد با این کار سعی کرد به ادعای خدایی خود مشروعیت ببخشد. )

۲- شیرازی خاتمیت را نفی کرد و گفت : پیغمبران دیگری هم می آیند ، منتها هر هزار سال یک پیامبر ! اگر قبل از هزار سال کسی پیدا شد بسوزانیدش که دروغ می گوید.

۳- قیامت در همین دنیاست . ( محمد علی با این گفتار معاد که یکی از اصول دین است را نفی کرد.)

۴- تمامی مکاتب دینی ، علمی ، ادبی و اخلاقی باید محو شود و فقط بهائیت باقی بماند .

 

۵- تمام ابنیه و بقا و هر ساختمانی که به نام دین ساخته شده باید تخریب شود ( دقیقاٌ مانند وهابیت ) .

۶- خانه شیراز جایی است که کعبه بهائیان است و بر تمام مردان واجب است به حج این خانه بیایند .( به اصل پنجم توجه کنید)،(لازم به ذکر است که منزل مذکورمدتی پیش توسط شهرداری شیراز به توالت عمومی تبدیل شده است.)

۷- هر چیز گرانبهایی که صاحب ندارد ، متعلق به بیت العدل است.( بیت العدل واقع در شهر عکا ست و   مر کز سیاستگذاری بهائیان است.)

۸- نماز ۹ رکعت در صبح و شام  واجب است .

۹- قبله ، مقبره جسد بهاء الله در شهر عکا (اسرائیل ) است .

۱۰- سال نوزده ماه و هر ماه نوزده روز دارد .( با این حساب هر سال ۳۶۱ روز است ، احتمالاٌ آقایان بقیه را کبیسه می دانند .)

۱۱- بهائیت عدد ۹ را مقدس می دانند ، زیرا همسر یکی از رهبران بهائی ازدواج با ۹ مرد را برای خود حلال کرد و به این دلیل است که در بعضی خرافات تاکید شده نامه یا پیامک هایی را ۹ بار بین دیگران پخش کنید . که این نشانه ای از نیرنگ بهائیت برای بی اعتقاد کردن مردم به خدا و توسل به این خرافات است .

۱۲- بنیانگذار این فرقه طبق حکمی ازدواج با هم خویشان به جز زن پدر (نامادری) را حلال کرده است . یعنی جوان بهائی بدون اینکه دینش مانعی برای او محسوب شود می تواند با خواهر یا مادر خود ازدواج کند .

۱۳- ادعای الهیت : رهبران این فرقه هرکدام از زمان به قدرت رسیدن ،  خود را خدا  یا فرستاده خدا می نامند،  که خود این نشانه ی کفر و ارتداد آنهاست.

۸

احکام بهاییت

به برخی از احکام شگفت آور بهائیت توجه کنید:

۱٫ دستور زبان از پیامبر است ( چون تعداد غلطها و اشتباهات متون باب به قدری بود که نتوانستند آنها را تصحیح کنند ، گفتند که آنها درست بوده و مردم هم باید مطابق آن صحبت کنند !) ۲٫ ارث کسی که اولاد ندارد به بیت العدل می رسد. ۳ .کیفر زنا در مرحله ی اول و دوم ۹ مثقال طلاست که به بیت العدل تعلق می گیرد . ۴ . اگر کسی خانه ای را آتش زد اورا بسوزانید. ۵ .حکم غیر طهارت را از همه چیز و همه ملت ها برداشتیم و این موهبتی است که وقتی بر اسمای حسنای خود عرضه کردیم در دریای طهارت فرو رفتند. ۶٫ حرام است که مسلمانان در راهها و بازار راه بروند و دهانشان را تکان دهند ! ( چون علما در حین راه رفتن ذکر می گفتند. ) ۷٫ سوال بر شما حرام گشته ولی خداوند شما را عفو کرده تا به آنچه نیاز داشتید سوال کنید!(چگونه حکمی است که در قسمت اول جمله حرام وسپس حلال می شود!؟) ۸٫تمام حق الناس ها با پرداخت دیه (به بیت العدل) بخشیده می شود. ۹٫ مهریه دختر دهاتی ۱۹ مثقال نقره و مهریه دختر شهری ۱۹ مثقال طلا می باشد ( بین دختر شهری و روستایی تفاوت گذاشته اند.) ۱۰٫استعمال دارو مطلقاٌ حرام است. ۱۱٫مراجعه به پزشک حاذق واجب است.(حکم قبل را ببینید،آیا دکتر بعد از معاینه می تواند دارو تجویز نکند در حالی که فرد بیمار است. ) 

۹

فساد در بهاییت

انسانهایی که بهائیت را بری خود همچون دینی برگزیده اند ، هیچ خط قرمز و یا مرز اعتقادی و اخلاقی برای رفتارهایشان قائل نیستند و فساد ، فحشا و انواع بی بند و باری ها از ابتدای شکل گیری تا کنون در میان آنها شایع بوده است.از جمله این فساد ها میتوان به ازدواج با محارم اشاره کرد که نه فقط برطبق  دین اسلام  امری زشت و گناهی بزرگ است ، بلکه هر دین و آئینی که تبلیغ کننده آن یکی از پیامبران الهی باشد، برای جایگاه خانواده ارزش ویژه ای قائل بوده و از سویی این گونه عمل ها را باعث ترویج فساد در جامعه می داند و از سوی دیگر نهال مقدس خانواده را صرفا کانونی برای رفع نیاز های جنسی تبدیل می کند. این در حالی است که پایه گذار این فرقه این عمل را گامی نو و ابتکاری خلاقانه می داند و نتیجه آن را دوری از تعصبات دینی عنوان می کند.یک جوان بهایی می تواند با شعار دوری از تعصبات با مادر ، خواهر، عمه و دیگر محارم خود ازدواج کند. از دیگر کار های این فرقه می توان به زنا اشاره کرد که در میان این فرقه بسیار شایع است که دلیل آن کیفر آن است که در مرتبه اول نوزده مثقال طلا بوده که بعد از پرداخت این مقدار دیگر کیفری برای آن در نظر گرفته نشده است.

۱۰

دام های بهاییت

چهره و ظاهر یک مُبَلِغ بهایی تفاوت بسیاری با باطن او دارد. او برای به دام انداختن و اغفال یک جوان ابتدا خود را هم عقیده وشیفته ی فرد مورد نظر نشان می دهد،اما پس از مدتی با طرح سوال ها و شبهاتی غلط در بنیان دینی مثل اسلام آن را آئینی قدیمی و بی ریشه و اساس جلوه می دهد و در عین حال فرقه خود را آئینی الهی ، مدرن و دارای همه آزادی ها می نماید. از دیگر مسائلی که این مبلغین برای انحراف از آنها استفاده می کنند باید به وعده های مالی و جنسی اشاره کرد که بزرگترین سلاح تبلیغی آنان است. در اکثر موارد مبلغین بهایی از میان دختران جوان و با ظاهری آراسته انتخاب می شوند و فعالیت خود را با دوستی های نامشروع و روابط جنسی شروع و پس از
آماده سازی ذهنی کم کم جوان را به جلسات خود دعوت ذهن و اندیشه فرد را به طرزی تغییر می دهند که دیگر جای هیچ بازگشتی برای آنها از این مسیر نیست.

 

۱۱

استراتیژیک رفتاری بهاییت

پیروان بهایی یک استراتیژیک رفتاری خاص را دنبال می کنند ، همه آنها در عین تبلیغ علیه اسلام و تلاش برای انحراف در تشیع ، مظلوم نمایی می کنند . آنها برای تبلیغ کلمات زیبا و شعار هایی همچون صلح ، آزادی ، برابری بین حقوق زن و مرد ، نبود جنگ، مساوات مالی بین همه مردم و … را به کار می برند ، اما در حقیقت نه آنها بلکه سران آنها نیز به این شعار ها عمل نمی کنند. همه سایت هایی که توسط بهائیان اداره می شود این گونه شعار ها را به صورت تیتر استفاده کرده اند و در پایان از مخاطب خود سوال می کنند که آیا این شعارها بد است و این خواسته ها نا مشروع است. اما در پاسخ باید گفت این شعار ها  نا مشروع نیست ولی استفاده تبلیغاتی از این شعار ها برای گمراهی و حق جلوه دادن فرقه خودتان نامشروع است. هر فردی که تا حد کمی در این فرقه وارد شود و تحقیق کند در می یابد که این گونه بحث ها فقط در حد شعار است نه عمل.

۱۲

سیاست سران بهاییت

آنها تلاش دارند با نفوذ در همه ی کشورها به تعداد پیروان خود اضافه کنند ، آنان آنقدر این کار را به خوبی انجام می دهند که حتی سرویسهای اطلاعاتی کشورها قادر به شناسایی آنها نیستند و بدون اینکه ضرری به

آنها برسد تعداد زیادی را از راه مسائل مادی و شهوانی و بعضی را با رساندن به قدرت و مقام گمراه می کنند.

از دیگر سیاست های آنان بزرگ جلوه دادن و مطرح کردن فرقه خود است و به هر نحوی تلاش دارند که تعداد بهائیان را در کشورهای مختلف به خصوص ایران زیاد جلوه دهند که باید بگوییم هیچگاه نباید به جو سازی ، بزرگ نمایی ها و مظلوم نمایی های آنها توجه کرد .

۱۳

بیت العدل کجاست؟

بیت العدل در شهر حیفا در فلسطین اشغالی قرار دارد. این مرکز مانند یک سازمان سرپرستی و مرکز خط دهی فکری و عقیدتی بهائیان عمل می کند. تمام بهائیان در سراسر جهان تابع دستورات و قوانین بیت العدل هستند . هر ساله جلسه بزرگی همزمان با سالروز به وجود آمدن این فرقه در این مرکز به وجود می آید و تعداد زیادی از ثروتمندان و سران این فرقه و همچنین عده ای از صهیونیسم ها برنامه های پیش رو برای سال آینده را برنامه ریزی می کنند و در آخر پیامی به تمام زبان های زنده به بهائیان مقیم دیگر کشورها می دهند و خط فکری و برنامه های تبلیغی را به آنها ابلاغ می کنند.

 بهائیان نیز باید قبل از قبول کردن هر گونه شغل سیاسی از بیت العدل اجازه گرفته و نیز همه وجوهات و کمک های مالی خود را به بیت العدل بدهند. بیت العدل یک تشگیلات مستقل نیز برای سازماندهی ، آموزش و اعزام مبلغین به دیگر کشور ها برای تبلیغ دین خود دارند.

 در این مرکز، مبلغین آن که اکثرا دختران جوان و با ظاهری فریبنده هستند ، آموزش می بینند که چگونه فرقه خود را تبلیغ کنند و حتی برای تیلیغ از مسائل جنسی نیز استفاده کنند و به راحتی خود را برای رسیدن به هدف، در اختیار دیگران قرار دهند.

۱۴

برسی کتب بهاییت

نوشته هاى سید على محمد باب ، میرزا حسینعلى بهاء الله و عبد البهاء، تا حدى نیز شوقى افندى ربانى ، از نظر بهائیان مقدس است ، اما کتب باب عموما در دسترس بهائیان قرار نمى گیرد( دلیل آن این است که بهائیان از حقایق اعتقادات خود آگاه نگردندبه همین دلیل بیت العدل مانع چاپ وانشار کتب باب می گردد.)، و دو کتاب اقدس و ایقان میرزا حسینعلى نورى در نزد آنان از اهمیت خاصى برخوردار است . تقویم شمسى بهائى از نوروز آغاز گشته به نوزده ماه ، در هر ماه به نوزده روز تقسیم مى شود و چهار روز (در سالهاى کبیسه پنج روز) باقیمانده ایام شکرگزارى و جشن تعیین شده است . بهائیان موظف به نماز روزانه و روزه به مدت نوزده روز در آخرین ماه سال و زیارت یکى از اماکن مقدسه ایشان ، شامل منزل سید على محمد باب در شیراز و منزل میرزا حسینعلى نورى در بغدادند.
بهائیان همچنین به حضور در ضیافات موظف اند که هر نوزده روز یک بار تشکیل مى گردد.

کتاب بیان:

 علی محمد  شیرازی کتابی با نام بیان نوشت که مشتمل بر نوزده باب و هر باب نوزده واحد بود و در آن جملات نارسا و عجیبی را به کار برد . اودستور داد که این کتاب باید دوهزارو یک سال دیگر بماند و پس از آن هرگاه کسی که خدا اورا ظاهر می کند «عن یظهر الله» بیاید هرچه را او ازاین کتاب نپذیرفت اختیار با اوست و باید همگان از او پیروی کنند .اما مرگ امانش نداد که کتاب را تمام کند و پس از نوشتن یازده باب همانطور که قبل گفتیم توسط امیر کبیر کشته شد . هشت باب باقیمانه را میرزا یحیی ملقب به صبح ازل  «عموی میرزا حسینعلی نوری» نوشت و آن را دلیل جانشینی خود برای باب قرار داد، زیرا محمد علی در لحظات پایانی مرگ گفت هرکس کتاب را تمام کند، جانشینی من با اوست .

 

۱۵

بهاییت در قرآن

وقتى در قرآن به آیه مبارکه (و لا رطب و لا یابس الا فى کتاب مبین) رسیدم به این معنى که تر و خشکى نیست که در قرآن نباشد مطمئن شدیم که حتما راجع به گروهى که تحت عنوان بهائیت مسلمانان را فریب داده و براى خود قصر و تشکیلاتى راه انداخته اند نیز نشانه و آیاتى در قرآن وجود هر چند که هزار سال بعد از اسلام به وجود آمده باشد. بالاخره به آیات زیر رسیدیم: سوره مدثر آیات ۲۹ الى ۳۱ : لواحه للبشر. علیها تسعه عشر. ترجمه:‌ (لوح دهنده است به مردم. بر اوست عدد نوزده.) این آیات بلافاصله بعد از آیات مربوط به کافر معاند با پیغمبر اسلام آمده و عاقبت وى را دوزخ و عذاب سخت بیان کرده اند. جالب است که حسینعلى بها نامه هایى که به مردم می داد را الواح نامید. لواحه یعنى لوح دهنده و از همه مهمتر این که عدد نوزده عدد رسمى بهاییت است. تعداد ماه هاى سال؛ تعداد روزهاى ماه؛ مقدار مهریه زنان؛ مقدار جزاى نقدی؛ همگى نوزده است و نوزده مطابق لفظ بهایى است. این آیات و آیات قبل و بعدش در توصیف دوزخ آمده اند. عجب دلالتى بر آتش و اهل آتش! شاید با یافتن آیه مذکور دوباره به این حقیقت پى ببریم که این قرآن معجزه اى جاوید است که هر لحظه و هر روز با بیان نکاتى گرانبها از جدیدترین یافته هاى پزشکى و علمى گرفته تا پیشگویى حوادث آیندگان جلوه اى از وحى الهى از آن خارج و منتشر میگردد. درباره بهائیت هم یک نکته را متذکر میشوم. قرآن بیش از شش هزار آیه دارد. بهائیهان مانند کسى که چیزى براى از دست دادن نداشته باشد هر روز آیه اى از قرآن را دستخوش هجوم قرار داده و در جمعهاى خصوصى خودشان به استهزا گرفته اند که شنیده اى فلان آیه هم در قرآن در تأیید امر بهایى است. به نمونه هایى از این موارد اشاره میکنیم: سوره هود آیه ۷ : و هو الذى خلق السماوات و الارض فى سته ایام و کان عرشه على الماء لیبلوکم ایکم احسن عملا.(( و او خدایى است که آسمانها و زمین را در مدت ۶ روز آفرید و عرش او بر آب بود تا شما را آزمایش کند که عمل کدامیک از شما بهتر است.)) و لئن قلت انکم لمبعوثون من بعد الموت لیقولن الذین کفرو.  ((و اگر بگویى: حتما بعد از مرگ زنده خواهید شد همانا کافران خواهند))

 ان هذا الا سحر مبین ((گفت: این سخن جز سحرى آشکار نیست.))

۱۶

سیاست غربی و حمایت از بهاییت

استعمارگران بزرگترین مانع مقابل جهانی شدن را مکتب ، دین یا ایدئولوژی دیدند و مهمترین سنگری که باید فتح می کردند تا راه جهانی شدن هموار گردد، مذهب شیعه تلقی می کنند. چون شیعه برای مقابله با ظلم بسیار حرف برای گفتن دارد.در هیچ دینی این جمله وجود ندارد که:« اگر کسی در جهان صدای مظلومی را بشنود که کمک می خواهد و به دادش نرسد ، مسلمان نیست (دین ندارد) .» لذا آنان بهترین راه را ایجاد تفرقه و جو سازی دیدند و تصمیم گرفتند از دل شیعه  فرقه ای بوجود بیاورند برای مقابله با خود شیعه ،همانگونه که وهابیت را دربین اهل سنت بوجود آوردند تا بتوانند هرچه زودتر اهداف خود را پیاده کنند .  

بهائیت نیز با همین اهداف در بین شیعیان و با سوء استفاده از عواطف مردم به حضرت صاحب الزمان (عج) به وجود آمد ، چرا که بوجود آورنده  این فرقه ابتدا خود را باب (یعنی رابط امام زمان (عج)با مردم ) معرفی کرد.

۱۷

بهاییت در دوران پهلوی

فرقه بهائیت بیشترین قدرت خود از نظر مالی و سیاسی در ایران را در دوران پهلوی دوم داشت، زیرا اکثر نزدیکان شاه بهایی بودند.از جمله آن می توان به دکتر خصوصی و خانوادگی دربار نام برد که شاه علاقه زیادی به او داشت و همه کاره دربار شده بود.

رئیس رادیو و  تلویزیون آن زمان فردی با نام ثابت پاسال بود که او نیز یک بهایی بود و با استفاده از رسانه به ترویج بی بند و باری می پرداخت و باعث فساد در جامعه می شد. حتی نخست وزیر شاه امیر عباس هویدا نیز بهایی بود.

پدر هویدا عین الملک نیز از خادمان با وفای شوقی افندی محسوب می شد . هویدا کمک های مالی بسیاری به بهائیت می کرد و آنها را به مسئولیت های مهم دولتی می رساند و حتی چهار وزیر کابینه خود را هم از میان بهائیان انتخاب کرده بود.  قدرت بهائیان در دوران پهلوی را به نقل از آقای فرهنگی که خود از سران بهایی در ایران بود، در کتاب ظهور و سقوط پهلوی (خاطرات ارتشبد سابق حسین فردوست) اینگونه می خوانیم که: (( بهائیان در کشور های اسلامی پیروز هستند و می توانند امتیاز هر چیزی را که می خواهند بگیرند. تمام سرمایه های بانکی ادارات و اقتصاد پولی در اجتماع ایران مربوط به بهائیان و غیر مسلمانان است. تمام آسمان خراش های تهران ، اصفهان و شیراز مال پیروان ماست. چرخ اقتصاد این مملکت به دست بهائیان و کلیمیان می چرخد، شخص هویدا که نخست وزیر ماست بهایی زاده است. عده زیادی از مامورین مخفی که در دربار شاهنشاهی می باشند می خواهند هویدا را محکوم کنند، ولی او یکی از بهترین خادمان امر الله است و امسال مبلغ پانزده هزار تومان به محفل ما کمک نموده اند.       

۱۸

بهاییت در آمریکا

باید گفت فرقه ای که از کوچه پس کوچه های شیراز آغاز شد  و فردی بی سواد به خاطر کسب توجه مردم ، خود را پیامبر و سپس خدا نامید و تخم شوم این فرقه را کاشت،امروزه در کشور آمریکا و در شهر نیویورک طبق آخرین آمار فقط چند هزار بهائی سکونت دارند که اکثر آنها آمریکایی الاصل هستند .

مردم کشورهای غربی به خصوص آمریکا به دلیل اینکه پایه های اعتقادی و دینی محکم و استواری ندارند ، حتی در مقابل دروغین ترین فرقه ها آسیب پذیرند و در مدت کوتاهی تعداد زیادی از آنها به طرف انواع فرق و گروهها از قبیل شیطان پرستان ، هم جنس بازان ، خورشید پرستان ، کمونیستها ، فمینیسم ها و… کشیده می شود.

۱۹

اقدامات و نفوذ بهاییت در دیگر کشور ها

۱- تحریف واقعیت ها در بحران عراق برای متقاعد کردن کشور های متحد آمریکا در حمله به عراق

۲- بازسازی اداره امنیت عراق (اداره مخوف اطلاعات و جاسوسی) به دست پرویز ثابتی بهائی ایرانی که در دهه پنجاه در ساواک مشغول به کار بوده و تمام

گروههای مسلح زیرزمینی ایران را کشف و نابود ساخت . او یکی از بی رحم ترین شکنجه گران و روئسای دوره پهلوی در ساواک بوده است.

۳- نفوذ بهائیت در دولت خودگردان فلسطین و همکاری با محمود عباس رئیس این تشکیلات برای درگیری با جهاد اسلامی و حماس و همچنین تضعیف مقاومت ملت فلسطین  .

۴-اهدای جایزه نوبل صلح به مدافع بهائیت :خانم شیرین عبادی که در سخنان خود که در حین اعطای این جایزه می گوید:(باید مدافع جامعه ای بود که از حین شکلگیری تا کنون رنج های زیادی کشیده مانند جامعه بهائیت.)

خانم عبادی در چند مراسم خارج از کشور بعد از گرفتن جایزه نوبل بدون حجاب ظاهر شده و حتی بعد از دیدار با ژاک ژیراک رئیس جمهور فرانسه با ایشان دست داده که این عمل نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران تکرار شد.

۵- نفوذ بهائیان در پایتخت های افغانستان، هند، مالزی و ترکمنستان در حدی که رئیس جمهور

ترکمنستان ( جعفرمراد نیازاوف) مشاوری بهائی با نام (احساس یارشاطر) را استخدام کرده و از آن استفاده می کند.

۲۰

بهاییت در حال حاضر

 

پس از میرزا حسینعلی ، عباس افندی روی کار آمد و با حمایت اسرائیل مرکزی با نام بیت العدل در خود اسرائیل در شهر عکا ساخت .

او به دلیل تحصیلات دانشگاهی آمریکا تمام اشتباهات احکام و کتابهای ایقان والاقدس را اصلاح کرد و به بهائیت قدرت زیادی بخشید و حمایت تمام کشور های غربی را بدست آورد .

پس از مرگ او چالز میسن آمریکایی را به عنوان بهاء الله معرفی کردنداما با او کنار نیامدند و شورایی را تشکیل و به صورت دسته جمعی فتوا می دادند که تا کنون هم ادامه دارد ، در چند سال گذشته نیز فردی با نام جمشید معانی که در اندونزی ساکن است خود را بهاء الله معرفی کرده و رهبری تعداد زیادی از بهائیان را به دست گرفته و عملاٌ با

سیاست های شورای مرکزی که در شهر عکا قرار دارد مخالفت می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *