نوشته جداگانه

گاهنامه انتظار شماره ۱

 

ایام میلاد بزرگ منجی عالم بشریت حضرت بقیه ا…الاعظم ارواحنا له الفداه را بهترین فرصت دیده وبر خود واجب دانسته تا چند مطلب را برای روشن سازی وانجام تکالیف و وظیفه،خدمت شما مردم مؤمن و متدین عرض نماییم. مهدویت از مسائل مهم اعتقادی در حوضه معارف اسلام است. طمع یا کج فهمی این جایگاه رفیع موجب بعضی آسیب ها شده که مهمترین آنها مدعیان دروغین (بابیت ومهدودیت )

می باشد. با تحقیق بیشتر در این فرقه های انحرافی در مییابیم که در سالهای اخیر صدمات و آسیبهای زیادی بر تشیع وارد ساخته و عده زیادی از جمله جوانان ما را منحرف و گمراه نموده و تا آنجا پیش رفته که نفش بازوی (طاغوت ) وقدرت های شرق و غرب را بازی کرده است. در این میان از یک سو آسیب زدایی فرقه هایی چون بهاییت و بابیت ازهمه بیشتر بوده و از سوی دیگر یکی از بحث های روز ماست که با آن درگیری بسیار داریم. همین امر ما را بر آن داشت تا با پخش اطلاعیه هایی هم تکلیف دینی و جهاد فی سبیل ا… را انجام داده و از سوی دیگر کاری کنیم تا تمام امت حزب ا…از خدعه و نیرنگ های این فرقه ضاله و کافر مطلع شده و شاید عده ای که در خواب غفلت به سر می برند به خود آورده و با عمل کردن به تکالیفشان تیری بر قلب سیاه دشمنان قسم خوده اسلام ناب محمدی (ص) بزنند ، تا روزی نیایید که مراکز آموزشی این مملکت اسلامی که به جای تحصیل علم و شناخت اعتقادات تشیع، میدانی شود برای ترویج خواسته های اعتقادی فرقه های منحرف. در ادامه تعدادی از اعتقادات وآیات شیطانی به اصلاح خدای بهائیت

(میرزاحسینعلی)بنیانگذار فرقه بهائیت را ذکر می کنیم.

الف)اعتقادات

۱٫ این فرقه فاسد آنقدر کثیف می باشد که بنیانگذاران آن طبق بیانیه ای ازدواج با هم خویشان به جز زن پدر (نامادری) را حلال کرده است یعنی جوان بهایی بدون آنکه دینش مانعی برای او محسوب شود می تواند با خواهر یا مادر خود ازدواج کند .۲٫بهائیت عدد ۹را مقدس می دانند زیرا همسر یکی از رهبران بهائی ازدواج با نه مرد را برای خود حلال کرده و به این دلیل که در بعضی از خرافات تاکید شده نامه یا پیامک هایی را نه بار بین دیگران پخش کنید که این نشانه ای از نیرنگ بهائیت برای رسیدن به اهداف خود و بی اعتقادی مردم به خدا و اعتقاد به این خرافات است.

۳٫ ادعای الاهیت: رهبران این فرقه ابتدا ادعای رابطه با حضرت قائم (عج) را کرده و بعد ادعای نائب خاص این حضرت را کردند و در ادامه در اوج شقاوت ، خود را پیامبر و خدا نامیده و چند کتاب را هم نوشته و حتی احکام دینی برای پیروان خود را هم تنظیم کردند.

ب)برخی احکام:

۱٫ نوشتن کتاب: میرزا حسینعلی بهاءبعد از ادعای خداوندی آیاتی را مانند قرآن کریم در کتابی جمع آوری و به پیروانش عرضه کرد که در قسمت بعدی به بعضی از آیات اشاره می کنیم .

۲٫ ریختن خون مسلمانان و غارت مال آنان حلال است.

۳٫ بهائیت باید همت در ترویج اقتباس از حسنات غرب نماید.

۴٫ کسی حق ندارد درباره ی کتاب بیان نوشته رهبر بهائیت سئوالی را مطرح نماید در غیر این صورت مجازات خواهد شد.

۵٫ کسی حق اعتراض و امر به معروف را ندارد در غیر این صورت مرتد محسوب می شود.

۶٫ قبله بهائیان مقبره میرزا حسینعلی بهاء در شهر عکا (اسرائیل) است.

ب)آیات

۱٫ میرزا حسینعلی بهاءطی آیه ای از خود گفته:(من از محمد (ص) افضل ام چنانچه آیات او در برابر آیات من هیچ است. اولین کسی که به من سجده کرد محمد (ص) و پس از او علی (ع)و سپس کسانی که بعد از او شاهد گشتند. )

۲٫(این نامه ای است که خدای زنده و بر پا دارنده جهان بر بندگان ناچیزفرستاد و خداوند قطعا مهربان است و همه به سوی او باز می گردند.)

۳٫سید علی باب در کتاب (بیان فارسی) گفته است:(همانا من ا… هستم و هیچ معبودی جزء من نیست و من پروردگار هر چیزی هستم و همه چیزها غیر از من مخلوق من می باشند، ای بندگان مرا اطاعت کنید.)

ج)حمایت همه جانبه استکبار

از روزی که فرقه بهائیت به وجود آمد تا کنون ابر قدرت های شرق وغرب به خصوص صهیونیسم برای ضعیف کردن تشیع از این فرقه حمایت کرده اند که در بعضی موارد کشور های روسیه و آمریکا در بحرانی ترین شرایط این فرقه را یاری نمودند.

د) اقدامات بهائیت:

۱- تحریف واقعیت ها در بحران عراق برای متقاعد کردن کشورهای متحد آمریکا در حمله به عراق

۲- تجدید سازمان اداره امنیت عراق (اداره مخوف اطلاعات و جاسوسی به دست پرویز ثابتی بهائی ایرانی که در دهه پنجاه در ساواک مشغول به کار بوده وتمام گروه های مسلح زیرزمینی ایران را کشف و نابود ساخت.

۳- نفوذ بهائیت در دولت خود گردان فلسطین وهمکاری با محمود عباس رئیس این تشگیلات برای تضعیف و درگیری با جهاد اسلامی و حماس

۴- اهدای جایزه نوبل صلح به مدافع بهائی : خانم شیرین عبادی که در سخنان خود که در حین اعطای این جایزه می گوید : ( باید مدافع جامعه ای بود که از حین شکلگیری تا کنون رنج های زیادی گشیده مانند جامعه بهائیت )لازم به ذکر است خانم عبادی در چند مراسم خارج از کشور بعد از گرفتن جایزه نوبل بدون حجاب ظاهر شده و حتی در دیدار با ژاک شیراک رئیس جمهور وقت فرانسه با ایشان دست داده که این عمل وی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران نیز تکرار شد.

۵- نفوذ بهائیان در پایتخت های افغانستان ،هند ، مالزی و ترکمنستان تا حدی که رئیس جمهور تر کمنستان (( جعفر مراد نیازوف )) مشاوری بهائی با نام احساس یار شاطر را استخدام کرده و از آن استفاده می کند.

کلام آخر :

کسانی که بنده ناچیزی مثل خودشان را خدا می دانند یا لااقل از چنین کسی پیروی می کنند و حتی کسانی که از آنان دفاع می کنند مانند کشور های غربی باید بدانند که هم مسلکان آنان چون بنی امیه ، بنی عباس ، مغلان و …… به تاریخ پیوستند چه رسد به این میوه های نارس .

کوتاه سخن این که :

ای مکس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست    عرض خود می بری و زحمت ما می داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *